Kundeundersøkelse desember 2016

De som bes om å fylle ut denne er de kunder som blir sittende og vente og da har tid å fylle ut vårt skjema. Undersøkelsen er anonym og svarene legges av kunde i en stor postkasse.
I desember var det 16 kunder som besvarte vår kundeundersøkelse.

Hvor fornøyd med Grim Torv VeterinærHus er du på en skale fra 1 til 6?
(Terningkast 1 dårlig-6 bra)
6 11 kunder
5 3 kunder
3 1 kunde
Ikke besvart 1 kunde

Hva er du MEST fornøyd med ved Grim Torv VeterinærHus?
«Service» 3 kunder
«Kunnskap, erectile service» 1 kunde
«Service, vilje til å lytte og hjelpe» 1 kunde
«Folka» 1 kunde
«Jakub, helt fantastisk!» 1 kunde
«Den vennlige personalen og den kjekke engelske veterinæren. Og best service!» 1 kunde
«Raskt å få time. Ingen ventetid når en kommer til time» 1 kunde
«Opplever at dere har god tid til både meg og dyret» 1 kunde
«Raskt å få time. God oppfølgning» 1 kunde
«Hyggelige og imøtekommende personell» 1 kunde
«Mottakelse og service» 1 kunde
«Rask respons» 1 kunde
Ikke besvart 2 kunder

Er der noe du IKKE er fornøyd med?
«Nei» 3 kunder
«Ikke som jeg kommer på» 1 kunde
«Strek» 1 kunde
«Dårlig info om pris/vetrinær overkjørte andre vetrinær.» 1 kunde
(Red anm:Vi prøver alltid å prisinformere. Tidsbruk er imidlertid vanskelig å eksakt forutsi. Vi har det også slik at klinikkens veteriærer når nødvendig begge to arbeider med og da seg imellom diskuterer hva som best velges for aktuell pasient. Siden disse undersøkelser er anonyme vet vi ikke hvilken pasient kritikken gjelder, men vi tar hver måned opp månedens kundefeedback ti diskusjon om hva som kan gjøres bedre.)
«Lunket kaffe» 1 kunde
«Nei, men kunne tenkt meg noe gratis kattmat. Prøver da imidlertid!» 1 kunde
Ikke besvart 8 kunder

Hvordan fikk du vite om oss?
«På facebook» 3 kunder
«Internett» 3 kunder
«Bekjent» 2 kunder
«Bor i nærheten» 2 kunder
«Jeg sjekket opp dere på internett!» 1 kunde
«Google» 1 kunde
«Gikk forbi og så skiltene» 1 kunde
«Gjennom Hundens MultiHus» 1 kunde
«Kjørte forbi» 1 kunde
«Synlige lokaler» 1 kunde

Hvorfor valgte du oss?
«Nærme» 3 kunder
«Fordi at det er mest nærme hjemmet mitt» 2 kunder
«Nærmest» 1 kunde
«Hadde hørt mye positivt» 1 kunde
«Gode anbefalinger» 1 kunde
«God omtale fra facebookvenner» 1 kunde
«Fikk time fort» 1 kunde
«Kvalitet og fordi Marion er søt» 1 kunde
«Jeg bor i nærheten og har ikke bil.» 1 kunde
«Åpningstidene» 1 kunde
«OK priser, sammenlignet med div andre» 1 kunde
«Pris» 1 kunde
«Trygghet» 1 kunde

Hvor fornøyd er du med vår service ? 1-6 (Terningkast 1 dårlig – 6 bra)
6 13 kunder
5 2 kunde
4 1 kunde

Opplever du som kunde at du får for lite informasjon, passe informasjon eller for mye /for tung informasjon ved gjennomgang av journaler?
«Passe informasjon» 13 kunder
«For mye/for tung informasjon» 2 kunder
Ikke besvart 1 kunde

Hvordan synes du som kunde at vi ligger i pris i forhold til andre klinikker?
«Ganske likt» 4 kunder
«Billigere» 3 kunder
«Usikker på prisnivå/Vet ikke» 4 kunder
«Dyrere» 2 kunde
«Fornuftig» 1 kunde
Ikke besvart 2 kunder
Hva synes du om vårt kompetansenivå? ( Terningkast 1 dårlig – 6 bra)
6 11 kunder
5 3 kunder
4 1 kunde
Ikke besvart 1 kunde

Får du noe hos oss som du ikke opplever at du får hos andre klinikker?
«Journal på mail, meget god informasjon» 1 kunde
«Journal elektronisk» 1 kunde
«Tannrøntgen» 1 kunde
«Fine smil fra blide ansatte, pepparkaker (hjemmelaget) 1 kunde
«Samme svar på dette spørsmålet som det nedenfor: (Ja jeg gjentar nok 1 gang, og det er at jeg opplever og føler og synes at man godt kunne fått gratis kattmatvareprøver!)» 1 kunde
«Kaffe&te» 1 kunde
«Kake» 1 kunde
« Strek» 1 kunde
Ikke besvart 8 kunder

Får du noe hos andre klinikker som du ikke får oss og gjerne skulle ville at vi hadde?
«Nei» 1 kunde
«Nei (smilefjes)» 1 kunde
«Ja jeg gjentar nok 1 gang, og det er at jeg opplever og føler og synes at man godt kunne fått gratis kattmatvareprøver!» 1 kunde
«Bedre info om pris på div behandlinger og oppfølgende behadnlinger , mer forståelig tale» 1 kunde
(Red anm. Vi prøver alltid å prisinformere. Tidsbruk er imidlertid vanskelig å eksakt forutsi. Ingen av klinikkens veterinærer er opprinnelig norsk. Vi prøver å kompensere dette ved å la teknisk personal gjennomgå journal med eier der det er behov for dette og ved å alltid sende med eier kopi av sykhistorie/journal.)
«Strek» 1 kunde
«Vet ikke» 1 kunde
«?» 1 kunde
Ikke besvart 9 kunder

Hva er viktigst for Deg som kunde når du velger dyreklinikk?
«God ivaretakelse, rask service, betryggende personale, høyt kompetansenivå» 1 kunde
«Å bli tatt på alvor. At dyret behandles med respekt» 1 kunde
«At jeg føler at vet har god nok tid til oss, og at jeg har tillit til vet» 1 kunde
«Kvalitet!» 1 kunde
«Trygghet og detaljert undersøkelse» 1 kunde
«Trygghet. Veterinær har kjemi med dyrene. Tilgjengelighet»
1 kunde
«Kompetanse» 1 kunde
«Kompetanse&pris» 1 kunde
«God kommunikasjon, pris. Ha en vetrinær som følger deg opp og ikke innblandinger fra andre vetrinærer»
«At det er tip top veterinær og svært vennlige, høflige og meget dannet personale her»
1 kunde
«Lettvindt å få time, gjerne via internett. Ingen ventetid. Pris»
1 kunde
«Tillit og trygghet» 1 kunde
«Hyggelige mennesker som ønsker å ta godt vare på hunden min» 1 kunde
Ikke besvart 3 kunder

Bookmark the permalink.

Comments are closed